16 000 m2

Totalt kontor

9

Etasjeplan

25 – 1 000

Arbeidsplasser

Q3 2022

Ferdigstillelse

Om eiendommen

Tidene forandrer seg, behovene forandrer seg. St. Olavs plass 5 ble opprinnelig oppført på oppdrag for Oslo Helseråd, nå skaper vi arbeidsplasser for fremtiden i Oslos nye destinasjon Tullin. Tullin inneholder Domus Juridica/ Universitetet, Spaces co-workingsenter, utallige restauranter og barer samt moderne og fremtidsrettede kontorer. Tullin blir også den nye huben for de fremste techselskapene i Norge med etableringen av bransjehuset Rebel.

Et ikonisk bygg på 9 kontoretasjer med mulighet for mellom 25 – 1 000 arbeidsplasser. Stort fokus på fleksible løsninger samt vilje til å tilrettelegge og tilpasse optimale løsninger for leietakere. Leietakere skal ha rom for å bygge bedriften og felleskapet samt styrke kulturen og identiteten. Ta del i fremtidens arbeidsplass!

Kontor

Lyse og svært representative kontorlokaler med høyt fokus på fleksibilitet i form av muligheten for å tilrettelegge og optimalisere for den enkelte leietaker. Hver etasje er ca. 1 750 m2 og kan deles ned i mindre enheter avhengig av leietakers behov.

Fellesfasiliteter

Gode servicefasiliteter som digital resepsjon, garderobe og dusj, parkeringsplasser, sykkelparkering og hyggelige spiseplasser,  med mer. 

Bespisningskonsepter

I Tullinkvartalet blir det et variert og godt tilbud av restauranter, lunsj- og salatbarer og kaféer. En av restaurantene vil bli tilrettelagt som bedriftsrestaurant på dagtid, men du kan med Entras app og betalingsløsninger benytte deg av alle de ulike tilbudene.

Beliggenhet

Tullin er verken Vika eller Løkka, kanskje heller den perfekte miksen. Her vil det nå vokse frem et mangfoldig bymiljø, fritt for ensretting og konformitet, fullt av skaperkraft og verdiskapende virksomhet.

St. Olavs plass 5 har en uslåelig beliggenhet. Her handler det ikke om å være nær eller ha kort avstand til, men derimot å være midt i!

Egen app

Tullinkvartalet som konsept handler om å skape en sømløs og innovativ serviceopplevelse som støtter morgendagens arbeidsliv. Entra har derfor utviklet sin egen app hvor alle tjenester kan bestilles og bookes. Entra har også et eget servicesenter som er tilgjengelig 24/7.